Tema: Re: Kodel samsungai galvoja, kad mes esame +3 laiko zonoje?
Autorius: padugne
Data: 2012-04-05 21:47:48
On Thu, 05 Apr 2012 21:22:10 +0300, polaris wrote:

> Po skrydžio lėktuvu skirtumas dar didesnis būna, nu ir nieko.

kam nieko, o kas dar kuri laika "laggina".

> Jei palikt vieną, vasaros kur kas geriau būtų, bent jau man.

O ne px skaiciukai? Va kai andrikiene buvo viena laika palikus, tai ir
istaigu darbo laikus persuko. Nors tautieciai to vistiek neikirto ir po
to kai pradejo vel sukinet tai istaigu darbo laiku nebejudino. Ir visi
kazkodel liko patenkinti, nors pageidavo tai "kaip anksciau".

--
kthxbai.