Tema: Re: Visiems nekenciantiems Apple
Autorius: bat0nas
Data: 2012-04-03 12:40:47
O tai stock 2000MhA baterija yra storesnė? Ją lyg gauna visi LTE versijos
pirkėjai (tipo 4G reikalauja daugiau baterijos).

Man laiko iki vakaro. Geriausiu atveju - iki ryto. Bet jei nesukraunu per
naktį, yra labai didelė tikimybė, kad naktį išsijungs ir žadintuvo
negirdėsiu.

Tad, jei nekraunu darbe prie PC, tai kraunu, kas naktį.

Manau gamintojai turėtų pasirūpinti, kad laikytų bent dvi paras. Ne visada
miegi namie gi, ne visada pakrovėjas po ranka. O per dvi paras galima ir
susirasti.

"Toxis"  wrote in message news:jle57o$6vb$1@trimpas.omnitel.net...

kiek batareika tempia? Ash vis dar lauzhausi del 2000MhA.. bet kazhkaip vis
rankos nusileidzhia priesh pat uzhsakant - +~10% ir gaut pastorejusi
devaisa... blyn...

"bat0nas"  wrote in message news:jlcel8$942$1@trimpas.omnitel.net...

Nenaudoji gal tų ragelių tiek, kiek pvz aš.
Na aš pastoviai maigau. Viena ranka ant klaviatūros, kita - Cut the Rope.
Jei esu toliau nuo PC, tada abi rankos rašo laiškus telefone ir pan. :) Na
žodžiu aš toks heavy useris.

"bleketas @ work"  wrote in message news:jlcc97$749$1@trimpas.omnitel.net...

pas man ant triju skirtingu android rageliu irgi nekart to nebuvo. Tai ka
dabar daryti? Jis tiesiog veikia.