Tema: Re: Visiems nekenciantiems Apple
Autorius: bat0nas
Data: 2012-04-02 17:54:16
Pvz su ICS Invitationai veikia, tačiau acceptinant negali pamatyti
kalendoriuje, kelintą val. Tik kelintą dieną. Tai galima sakyti meeting
request'ų acceptinimo funkcija - NEVEIKIA.
Maileryje nėra status baro. T.y. sukasi laikrodukas ir b,,,bį suprasi, ką
programa daro.
Prieš savaitę man nustojo veikti laiškų siuntimas. T.y. sukuri laišką, send
ir.. laiškas neatsiduria sent itemsuose ir natūralu, kad gavėjas jo negauna.
Kol supratau, kad nebesisiunčia laiškai - praėjo savaitė. N N N laiškų
neišsisiuntė. Kadangi tai susiję su darbu - buvo daug sucks situacijų.
Vienu momentu buvo nustoję syncintis kontaktai ir kalendorius. Vėlgi tik
kažkiek laiko praėjo, kol supratau (praleisti susirinkimai).
Tas problemas sprendžiu paprastai ištrindamas account'ą ir vėl iš naujo
sukurdamas ir susincindamas.

Veiksmas and Galaxy Nexus Android 4.0.2 stock firmware. Jokių rootinimų -
nieko. Naudoju kaip eilinis vartotojas.

Taip kad patikimiau Exchange paštas veikė man su antikvariatiniu WM6.5, nei
dabar su top notch Android'u/

Yra nepigių Exchange applikacijų (50Lt) Markete. Bet dar nebandžiau jų.. nes
pagal atsiliepimus irgi nėra ten viskas tobula.

Žodžiu mano patirtis: Android + Exchange (arba +enterprise segment in
general) = sucks big balls.

Va taip va.

"amenox"  wrote in message news:jlcbl6$6i7$1@trimpas.omnitel.net...

O, man reikia kažko su exchange, kokį apps gali rekomenduot?