Tema: Re: Visiems nekenciantiems Apple
Autorius: padugne
Data: 2012-04-02 20:58:14
On Mon, 02 Apr 2012 17:54:15 +0300, bat0nas wrote:

> Pvz su ICS Invitationai veikia, tačiau acceptinant negali pamatyti
> kalendoriuje, kelintą val. Tik kelintą dieną. Tai galima sakyti meeting

O man rodo. Deskripshine. Diena ir valanda ir kur ir t.t.. Gal tavo
sistema siuncia kokio nors juokingo formato inviteishinus?

> request'ų acceptinimo funkcija - NEVEIKIA. Maileryje nėra status baro.
> T.y. sukasi laikrodukas ir b,,,bį suprasi, ką programa daro.

O tai ka nori kad rasytu? Seip kiek pamenu tavo reference sistemoje gi
irgi nelabai yra.

Beje, kad cia tusciai nepezet is atminties nutariau pabandyt. Paemiau is
stalciaus ifaune, sakau "mail".
Tas sako "rinkis: icloud, exchange, guglius etc". Sakau gerai, davai duok
aidebesy. Sako suvesk savo appleid ir passworda. Suvedziau. Verifying...
ir big fakas. Sako tu jau turi aidebesio akaunta. Na okei, cia ne
naujiena, as juk ir neprasiau antro akaunto, as paleidau meileri. Man
reikia meilo. O meilo neduoda. Ir nesako kodel.
Ir kas toliau? Ogi xzn, is abaliu nulis pagalbos. Kaip normalus juzeris
as sioje vietoje totaliai f*** up.

Tai ce tas garsusis "tiesiog veikia"? Ir intuityvus interfeisas kur
susigaudo net senele morta? Ar tiesiog karalius nuogas?

Na anyway, meilerio progeso rodymas taip ir liko nepatikrintas, telefona
vel padejau i stalciu.

> Taip kad patikimiau Exchange paštas veikė man su antikvariatiniu WM6.5,
> nei dabar su top notch Android'u/

Tai to dar betruko, kad microsoftas nesistvarkytu su savo paties
produktais :) Nors tiesa pasakius pasitaiko, pvz WP7 telefonai irgi
normaliai veikia ne su bet kuria xchange versija.

Su ifaune tas exchange beje irgi normaliai neveikia. Ir irgi nelabai
aisku kodel.

> Yra nepigių Exchange applikacijų (50Lt) Markete. Bet dar nebandžiau jų..
> nes pagal atsiliepimus irgi nėra ten viskas tobula.
>

> Žodžiu mano patirtis: Android + Exchange (arba +enterprise segment in
> general) = sucks big balls.

O tu zinai bent viena Microsoft protokola ar duomenu formata, kuris
normaliai veiktu uz paties microsofto produktu ribu? Man pvz niekas
neateina i galva. Netgi galima butu pagalvot kad tai ju biznio modelis,
padaryt tuos formatus tiek kreivus kad tu susinervines galu gale
nusipirktum windowsus, offisa ir t.t..

O seip guglius androido kol kas apskritai nestumia kaip devaiso skirto
enterpraizui, todel nenuostabu kad nera workaroundu kiekvienam zinomam
bagui ar keistenybei. Nori pirkt enterpraizui, reikia eit pas kokia nors
motorola, jie ten ta exchange snargli gerokai perdare. Galbut todel m$
juos nusitempe i teisma pasneket apie emailu patentus.

--
kthxbai.