Tema: Re: Visiems nekenciantiems Apple
Autorius: Toxis
Data: 2012-04-03 09:19:57
?
zhiuriu tu sugebi:) Vienintelis crashinantis appsas yra technologijos.lt,
bet jis tiesiog neoptimizuotas ics'ui, ant 2.2 viskas budavo gerai.
Ir pagaliau pagavau kas atneshdavo SOD'a - powerampas kazhkodel po savaites
nuo installinimo - pradedavo durniuot mobilekas - uninstalinus - viskas
gerai.. O gaila, buchiau pirkes pilna versija, geras playeris...
vienintelis dalykas, kuris tikrai uzh$@%sa - kad pakeitus korteles nereikia
naujai logintis I gmailus ir visur - tai reishkia, kad pametus mobylka butu
ragas (legendoj to nebuvo) - todel tenka encryptint, o gyvenant lektuvuose
tas gausiai, gausiai nervina, bo restartas uzhima nuo kokiu 4 iki 15 min -
bet be gervuoges apskrytai nera kas ta turi, taigi nera pasirinkimu (gal
4.0.4 ta bus pataise?:)

Kas mane nexuse nervina, tai jo tylumas - man rods tiek alarmas, tiek
skambant - jis gausiai gausiai per tylus, bet reiks pazhaist su kitais
ringtonais, kai pilnai uzhknis.

"bat0nas"  wrote in message news:jlc6qn$m2$1@trimpas.omnitel.net...

Ne į temą aš čia, bet vis tiek turiu pripažinti, kad Apple iOS man labai
patinka.
Ji tiesiog - veikia.

Su savo Android'u tai krušuosi ne ką mažiau, nei krušausu su WM6.5. Mažiau
krušuosi, nes Android (mano atveju ICS stock) sukasi šiek tiek greičiau, nei
sukosi sename aparate WM6.5.

Bet bėdos tos pačios - N+1 app crash'ų, tai nustoja koks contact sync'as
veikti su Exchange, tai laiškai nustoja siųstis (tada remove account, viską
remove ir iš naujo sync), tai susigadina shortcut'ai (leidi vieną, o
pasileidžia kita; pvz spaudi ant messaging, o pasileidžia žaidimas) ir t.t.
Ant iOS tokių maramzų niekada nebuvo.

OK. Paverkiau ir gana.

Kol kas lieku prie nuomonės, kad:

- OS funkcionalumu Android yra dviem galvom aukščiau nei iOS.
- Lyginant parametrą "tiesiog veikia", tai iOS šiuo atveju lenkia Android'ą.

"Aladdin"  wrote in message news:jlbkff$7fb$1@trimpas.omnitel.net...

Filmukas kaip tik Jums :) Pasiziurim ir sirdyje nuosirdziai pasidziaugiam :)

http://forumai.ifanai.info/viewtopic.php?f=124&t=3381