Tema: Re: Tai nebus jokių wow! apie LG G3? ;)
Autorius: Doxlas
Data: 2014-05-30 17:17:43
O kodėl neišnaudot galimybių? Į torrent serverį namie susisiunti, ko reikia,
tada per vietinį wifi tinklą tiesiai nukopijuoji į devaisus ką reikia.
Gamtoj pafotografuoji - DSLR ekranas mažokas įvertint nuotraukoms -
pasijungi fotoaparatą prie telefono/planšetės su didesniu ekranu -
persikopijuoji nuotraukas - peržiūri, draugams parodai. Tada gali į draugų
flashkes permest tas nuotraukas, į debesį sukelt. Nebereikia PC/notebooko.
Autocado dwg failų peržiūra/nedidelis redagavimas, atstumų pamatavimas - aš
architektas, man reikia statyboj susitikrint, ar viskas ok. Nebereikia
kiekviena kartą spausdintis brėžinių, ant jų užnešinėt pataisymus vietoj,
tada grįžus prie kompo, įvedinėt.
O blyn browsint be AD blockerių tai kažkoks iškrypimas mano nuomone.