Tema: Re: Tai nebus joki? wow! apie LG G3? ;)
Autorius: amenox
Data: 2014-05-30 12:23:35
Šiaip aš tą 8.1 praktiškai vien dėl notifikeišinų baro updeitinau, labai man
jo trūko. Aj dar leido MS Remote desktop įdėt, iki 8.1 nedavė kažko, o tie
trečių gamintojų kažkoki lievi. O šiaip patenkintas daba. Dėl appsų tai
turiu pasakyt kad vieninteliai Nokia ir MS kokybiškus appsus daro, visi kiti
labai retas atvejis, nebet geimai ar koks stambesnis developeris. Bet čia
manau laiko klausimas, atsiranda vis po truputį perliukų. :) Pvz. Nokios tie
smart camai tai rulez :). Visus kitus priinstaliuotus, pribandytus appsus
pradedu po truputi trint, pasižaidžiau ir užteks. :)