Tema: Re: Tai nebus joki? wow! apie LG G3? ;)
Autorius: Ostapas
Data: 2014-05-30 11:02:47
na, kadangi matosi jog esi pats asmeniskai ilgesni laika nei 30s parduotuvej
isbandes visas ant rinkos esancias OS, tai nuo komentaru susilaikysiu...
tiesiog kukliai paminesiu, kad nei vienas is mano pazistamu zmoniu
nesiruosia parmigruot atgal pas gandroida. tai matyt ne vien funkciju sarase
esme...