Tema: Re: Tai nebus joki? wow! apie LG G3? ;)
Autorius: marijonas
Data: 2014-05-30 11:41:37
subjektyvu.

man patiko wp 8 interfeisas - jis pasirode keliais metais veliau uz
konkurentu ir tai buvo retas atvejis kada ms pasinaudojo galimybe padaryti
gerai.

bet man jis tik grazus ir nieko daugiau. nei didesnio patogumo, nei
funkcionalumo as jame nepastebejau. taip - grazu, bet po pirmu keliu dienu
naudojimo tas praeina. o ir medija plejeris ten gausiai neintuityviai
integruotas - pradzioje atrode, kad vienintelis budas isjungti muzika, kai
ji paleidziama - mesti i siena telefona.

"Icetom"  wrote in message news:lm9fa1$kpr$1@trimpas.omnitel.net...

> nuo androido bandziau pereiti ir prie win 7.5 ir prie win 8.

Pagal intuityvumą, patogumą WP 1-oje.