Tema: Re: iOS7
Autorius: Caponi
Data: 2013-11-22 04:12:12
Siaip ne apie masinas klausimas, o apie buvima vienoj srity kazkieno
fanbojum, ir tyciojimasi is tokiu paciu fanboju kitoj srity, t.y. apie
dvigubus standartus :-)
O del lyrinio nukrypimo apie masinas, tai jo, as va asmeniskai ~15 metu su
ivairiais Galantais vazinejausi (cia apie asmenines auto snekant, siaip bbz
kiek ir kokiu pajuzint ilgiau ar trumpiau yra teke) ir niekada nesakiau, kad
Galantai tobuli, tiesiog jie man kazkada kazkuo patiko, nusipirkau, o paskui
ilgam ir prilipo. Ale vat dabar vis pamislyju, ka cia reiketu nusipirkt, jei
tokis poreikis iskiltu (kaip zinia, Galantai pasibaige pries desimtmeti, jei
neskaiciuot dar vienos ekstra kartos ekskliuzyvinio amerikonisko urodo) - nu
vat taip, kad butu bent kryptis aiski, tai tikrai nera (ir bulkos tikrai
nebutu net tarp pretendentu ;-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/