Tema: Re: iOS7
Autorius: spakainas
Data: 2013-10-28 13:35:13
Nu tai viskas susideda, bet sutik, samsungų už obuolio kainą neparduotum
niekaip. Dabar gaunasi - nusipirkau samsungą, pačiupinėjau, pusė
išreklamuotų funkcijų neveikia arba veikia xujiovai (dėl kurių realiai
ir pirkau telefoną, nes pesda kaip krūtai reklamoj atrodo viskas),
korpusas girgždėt pradeda, nu ir ką - bent jau kaina protu suvokiama,
tai kaip ir px. O dabar pažiūrėk kas dedasi kai aliofone išlenda koks
nors mažmožis - nugi pasaulio pabaiga - šitiek bapkių sumokėjau, o
kažkas neveikia! Užtat ir stengiasi pataisyt greitai, kad jūzeriai
patenkinti liktų.
p.s. išleido ios updeitą - paimproovino tą jobnutą animaciją, dabar
aCeit tipo mol greičiau vartosi, nebe pyzdabolai majačinasi
burbuliuodami, bet feidingas atsirado (pesda kaip krūtai!) :D Tiesą
pasakius bbžino kas blogiau, man vistiek atrodo kad geriausia buvo po
senovei sulig 6 ios.