Tema: Re: iOS7
Autorius: Aladdin
Data: 2013-09-26 07:51:58
Prie ko cia is vis marketingas? Paleisk koki ganda su Android telefonais - turiu toki itarima kad ne
ka maziau zmoniu pabandys. As suprantu kad naudoji Android, jautiesi labai protingas, automatiskai
mastai kad ir kiti naudojantys Android yra labai protingi, o aplink juos esantys visi kiti -
durniai, bet itariu labai nusiviltum susidures su realybe. Si grupsa skaitant man jau seniai
formuojasi nuomone, kuri kiekviena diena pasitvirtina - tipinis it "tikras" android juzeris laiko
tiesiog garbes reikalu kitaip mastancius isdurninti ir is ju pasisaipyti.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!