Tema: Re: iOS7
Autorius: Caponi
Data: 2013-11-22 03:57:21
Nepataikei abiem atvejais, nors as tikrai nuosirdziai nesuprantu, kodel tos
bulkos yra kas trecio Lietuvos pensininko svajone :-)
Siaip i ilgas diskusijas ir dar ne i tema leistis visai nesiruosiu, bet yra
toks labai paprastas dalykas - nei vienoj srity nera objektyviai absoliuciai
geriausio ir tobuliausio daikto (gi nevazineja su bulkom 90% pasaulio
pilieciu (tipo minus veterinoriai, architektai ir siaip visiski durniai
:-)) - kiekvienas is musu turim tam tikrus prioritetus ir supratima ko mums
is vieno ar kito daikto reikia ir atitinkamai renkames konkretu varianta ir
tai visiskai normalu ir suprantama.
Bet bent jau man tai idiotiskai atrodo personos, kurios sugeba vienoj srity
demonstruot aiskia pozicija, kad va gamintojo x daiktas yra pzdc koks geras,
o visi kiti gavno, o kitoj sferoj durnina visus, kurie lygiai taip pat kaip
jis isikande vieno ar kito brando laikosi, nes ju supratimu anas yra
tobulybes virsune - kartais verta pasiziuret i save is salies :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/