Tema: Re: MTTC savivale...imanoma pazabot?
Autorius: Korke
Data: 2012-11-23 13:17:35
nu tai ko cia atsiprasant issipisinet pradejai, kaip ir tavo cia
bandomas teisint mttc kai faktus ant stalo padejo tau ? baigesi ismones
kur cia dar pries tai laiske bandei destyt ?

nx ta mttc tada i garantini talona raso ? rasykit latvius ble, ar tikrai
taiwanio adresa ir tegu tada durnas klientas nusipirkes htc uzsipisa
grabais..., bet tai turbut reik gi savo marke pakelt , kaip aCtovu visu
mobilkiu gamintoju ant Lietuvos ane ?