Tema: Re: MTTC savivale...imanoma pazabot?
Autorius: Ged
Data: 2012-11-23 10:07:04
Nu ka ir as pasakysiu savo nuomone apie ta susikta MTTC...

Sugedo garantinis telefonas, viskas veikia bet neuzmiega ir sviecia visa
laika nu ir issikrauna per valanda.
Nunesiau viena karta - po 2 savaiciu aciemiau...
Po 2 dienu nunesiau vel - po 2 savaciu atsiemiau...
Po keliu dienu vel nunesiau ir parodziau priemejai kad nesutaise...- po 2
savaiciu atsiemiau
Kita diena nesu atgal nes vel tas pats... ir ops priemeja sako garantija jau
baigesi - tikrai jau 2 savaites nebegarantinis!!!
O taigi jus jo nesutaiset??? Tai mes ir netaisom - latviai taiso su jais ir
kalbekit...
Nu susitariu su latviais kad jie remontuos, nunesu I MTTC rodau laiska is
latviu kad jie priims... issiunte I latvija.
Po 2 savaiciu gaunu atgal - pakeista plokste. telefonas veikia bet
nesikrauna, batareika rodo kad kraunasi bet is tikro tik issikrauna.
Susitariu su latviais kad jie taisys toliau.
Nunesu I MTTC, rodau laiska kad su latviais susitarta. priima telefona.
Po keliu dienu grazina - pagrindines plokstes gedimas, telefonas netaisomas
ir NEGARANTINIS.
Klausiu latviu kame problemos? Latviai sako mes jo negavom net. Cia
lietuviai nutare kad negarantinis telefonas ir nesiunte mums ir patys
grazino...

Nulekiau I MTTC - sukeliau triuksma nes pasipiktinau kad taip padare, sakau
gi pas jus telefonas buvo taisomas tai kaip jis negarantinis...
Acakymas uzmuse:
1. Mes netaisom mes tik pervezam - todel neteikiam remontui garantiju
2. mes neturim jokios istorijos ir matom kad jusu telefonas dabar atnestas
ir nebegrantinis ir neremontuojamas!!!

Pakisau visus popierius su ju parasais apie remonta ir teksta kad
garantuojamas 3 menesiu poremontinis laikotarpis....

Sako: a nu jo, gerai, priimam...

Prieme...

laukiu vel :)

Latviai siule jokias budais nesusideti su MTTC o eiti I Mobili Garantija.
Tai is mano patirties su MTTC siulau begti nuo ju kuo toliau.

"Sauliusv"  wrote in message news:k8m02k$f0d$1@trimpas.omnitel.net...

Priesh keleta metu nuneshiau SE Z320 i MTTC.
Simptomai: ishsikrove ir pajungus maitinima nesikrauna visishkai.

MTTC: dregmes gaves. Naudotas pusmeti gal buvo.

Rezultate brolis perraashe softa ir telefonas iki shiol veikia kaip bite.
Grynai shito modelio beda.

O va darbe kiek telefonu sugenda (mes su Omniu bendraujam del religiniu
isipareigojimu) - tai dar nei karto dregmes diagnozes nebuvo pareikshta.

Va kolegei Samsung II keicia (visa aparata) - paskambinus ji girdi, o
jos negirdi.
Pirma kart pridavus pralaike menesi, pasake sutvarkem, atsiimkit.
Atsiemus ir pabandzius skambinti - tas pats.
Vel nuneshus ish kart liepe atnesht su viskuo - pakeis.

Idomu kiek zmoniu ish gatves gauna keitima MTTC ?

Sauliusv