Tema: Re: Q: MTTC savivale...imanoma pazabot?
Autorius: Bronco
Data: 2012-11-22 00:01:48
On 2012-11-21 17:35, PxYra wrote:
> zodziu zmogaus pazistamo tvarkingas visa laika priziuretas telefonas
> buvo nunestas i garantini ...

Aš galiu dar juokingesnę istoriją apie MTTC papasakot :)

Rugsėjo viduryje užregistravau Motorola V3i negarantiniam remontui
(sudužęs išorinio ekrano apsauginis stikliukas). Suprantu, jog tokį
aparatą galima skelbimuose už 20 lt. nupirkt, bet tai žmonai kažkada
mano dovanotas telefas ir ji sakė, jog labai nori kad aš jį sutaisyčiau.
Tipo, brangus kaip atminimas :) Čia tiems info, kurie bandytų man
aiškint, jog šūdą remontuoju ir šiaip neturiu ką veikt ;)

Tai va, užregistravau MTTC Vilniuje (Vytenio g. berods), nustatytu laiku
nunešiau. Paspaudžiau mygtuką, pasiėmiau čekiuką, pasėdėjau gal 20 min.
kol atėjo mano "eilė" ir dabar vyksta pokalbis su priėmimo "mergaite":

Aš: Tai va, užregistravau šį tel. aparatą, norėčiau, kad pakeistumėte
išorinio ekrano stikliuką, nes suskilęs.

Mergaitė: Net nežinau dabar, mes jau tokių neremontuojam, galim dalių
neturėt.

Aš: (mano nustebęs žvilgsnis) Tai užregistravote mano kreipimąsi ir
sakėt pristatyti telefoną šiuo adresu...

M: Na taip, mes jį galime priimti ir nusiųsti į Kauną pasižiūrėti, jei
galės suremontuos. Bet... siuntimas ir pažiūrėjimas kainuos 28 Lt su
PVM, ar siųsti?

Aš: (jau pradeda imt negera nuojauta) O jei pažiūrės meistras Kaune ir
pasakys, jog negali suremontuoti?

M: Na taip, bet tai vis tiek kainuos 28 lt., nes siuntimas, darbas...

Aš: (jau mane pradeda imti juokas) Tai "PAŽIŪRĖTI UŽ 28LT SU PVM" aš ir
PATS GALIU!!!

Aš: Jūs man geriau sakykite, ar jus galite sutvarkyti konkretų gedimą,
t.y. ar turite konkrečią detalę - IŠORINIO EKRANO STIKLIUKĄ NUO MOT V3i!
Aš, gi, neprašau Jūsų meistrų "žiūrėti ir kažką nustatyti", telefonas
veikiantis, tik suskilęs apsauginis stikliukas! O kaip atrodo Mot V3i,
jei jam labai smalsu, meistras gali internete pasižiūrėti :)

M: mmm

Aš: Tai gal galite tiesiog DABAR susukt į Kauną ir paklaust, turi jie ar
neturi stikliuką ir kiek kainuos?

M: mmm, na OK (renka telefono numerį ir kalba su Kauno bezdelnikais);

M: Išsiaiškinau! Pakeist galės ... bet tiksliai nežino dar per kiek
laiko gaus stikliuką, gali užtrukti ir virš mėnesio!

Aš: Ok, gali būti ir tiek laiko, palaukčiau, o kiek kainuos?

M: tiksliai nežinom (iš viso jie ką nors tame MTTC žino???), bet gali
kainuoti mažiausiai 100 lt.!

Aš: Kaip suprast "MAŽIAUSIAI"? Reiškia gali dar būti ir "DAUGIAUSIAI"?
Ir visos tarpinės reikšmės? :)

M: (M nesivelia į tikimybių teorijos aptarimą) Nežinom kol kas.

Aš: (zonduoju :)) Tarkim, 150 lt irgi gali būti?

M: Gali!

Aš: (jau nesulaikau šypsenos) tai jei sutiksiu remontuot ir po to
išgirsiu kainą, tarkim, 200 lt už pataisymą, tai ar galėsiu atsisakyti?

M: Taip, galėsite! Bet 28 LT su PVM....

:))))))))

Ilgai juokiausi eidamas iš jų, labai ilgai :) Klounai :) Galėtų nedirbt
iš viso, pakaktų iš visų klientų su negarantiniais telefonais surinkt po
28 lt ir nieko netaisyt :) Ir būtų jiems gyvenimas šokolade :) Tik bėda,
jog klientų tarpe ne visi kvailiai :) Grįžęs namo atsisėdau prie kompo,
užsisakiau originalių stikliukų KOMPLEKTĄ SU MONTAVIMO ĮRANKIAIS už 5
Eur iš ebay ir sutaisiau tą telefą pats per 15 min.. Juokingiausia, jog
išorinio stikliuko pakeitimui Mot V3i net ARDYTI NEREIKIA :)

O, dar sako, Lietuvoje maži atlyginimais ir visiems darbo labai reikia!
Jei kam ir reikia, tai tikrai ne MTTC :)