Tema: Re: MTTC savivale...imanoma pazabot?
Autorius: esquir.es
Data: 2012-11-22 10:54:29
ne apie mttc, o apie "kita zinoma" kontora: labai neretai paprasciausiai
tingi knistis ir paziureje i telefona per sekunde pasako "neremontuojamas".
tada gauna nuo sefo velniu (nes sefas mailu parase "atneskit, bandysim
padeti") ir... stebuklingai sutvarko per pusvalandi! turiu kokius penkis
stebuklus n6133, kurie del vartojimo ypatumu reguliariai uzlinksta
(dazniausiai jungtis i ekranus), todel tenka juos pagal grafika tvarkyti
(nors naujas kainuoja iki 200, bet kartais pavyksta issisukti su 70-80 uz
remonta).