Tema: Re: Apple iPad mini
Autorius: Bronco
Data: 2012-11-04 18:43:16
On 2012-11-03 18:33, padugne wrote:
> Na panasiai. Pabandziau isivaizduot kaip atrodo asaba su tokia puse kg
> sveriancia "pinigine" besitabaluojancia ant kaklo.

Tai nereik viską priimt bukvaliai ;) Tiesiog, tai buvo mano atsakymas į
teiginį "arba mobiliakas, arba 10"", pabrėžiant, jog egzistuoja ir
kitoks požiūris į šitą reikalą. Gi, nesitampai tokį komplektą visur ir
visada. Pvz. Kindle komplekte reikalingas tik kai važiuoji kur kumpius
ant saulutės pašildyti ir paskaityti. Nexus 7, jei bus reikalingas
paštas, internetas, navigacija. Prisitaikai pagal konkrečius poreikius.
Bet kuriuo atveju, jei net tempiesi pilną komplektą, tai vis tiek visa
tai užima vietos ir sveria mažiau nei nedidelis notebukas.