Tema: Re: Apple iPad mini
Autorius: Bronco
Data: 2012-10-25 02:58:14
On 2012-10-24 21:21, panda wrote:
> kaip migruojantis, patvirtinu didesni androido appsu kreivuma.
> pasirinkimas irgi mazesnis, jei nekalbesim apie appsus customisinimui.

Neturiu argumentų prieš. Jei sakai, matyt, žinai. Mano patirtis su iOS
nulinė, su Android bendrauju pirma savaitė. Bet, tiesa pasakius, ant
kreivo Android apso dar neužsiroviau. Bet jei sakai, jog jų daug yra,
tai reiškia kol kas man sekasi :)

> dar labai domina security reikalai

Jei security reikalai iš tikro domina, tai nuo visų šios klasės
įrenginių geriau laikytis atokiau. Čia yra tik pasirinkimas tarp dviejų
blogybių. Turbūt paskutinė normali OS mobiliems įrenginiams, kurioje
patyręs naudotojas galėjo viską kontroliuoti, buvo WM 6.x. Skamba
juokingai, bet pagalvojus, taip ir yra. Nes ką dabar daro tavo
smartfonas, tabletas ar dar koks hibridas be tavo žinios, tu gali tik
spėlioti. Kažką sinchronizuoja, kažkokius duomenis kažkur siunčia,
kažkokius wifi indeksuoja, kažkam tavo buvimo koordinates perduoda,
kažkur į debesis tavo adresbuką ir kitus svarbius duomenis uploadina ir
t.t.. Belieka tik tikėtis, jog konkrečiai tavo persona jokių blogiukų
nesudomins, o visų šitų duomenų rinkėjų - administratorių kas nors nenulauš.

> siaip sakyciau apylyges sistemos ir viskas priklauso nuo vartotojo
> poreikiu. fanboizmu labiau kvepia is android stovyklos ir dazniausiai
> vien del apple kainos. man patinka tureti abieju pusiu device'us.

Atvirai pasakius, man jie visi nepatinka, bet kadangi tai nuo manęs
nepriklauso, todėl tenka išbandyti tuos daiktus vien tam, kad
neatsilikti nuo daugumos naudojamų technologijų.