Tema: Re: Apple iPad mini
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-25 10:01:52
Na tai aš tą ir turiu omeny. Kad, nors ir kt. įrenginiai yra geresni (Tam
tikrose situacijose; pvz kaip Bronco sakė, Nexus 7 patogiau nešiotis
kišenėje), bet vis tiek visi pirks iPad mini.

"pranZo"  wrote in message news:k68f1h$ugq$1@trimpas.omnitel.net...

bbz, nebent del batareikos ir fanboju :)
nebutu tokio "sudievinimo", tai gal ir kainos butu normalios.
gal tada ir as pasiimciau. nors is kitos puses - arba mobiliakas, arba 10".
situ tai nelabai suprantu, kam jie reikalingi...