Tema: Re: Apple iPad mini
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-25 10:00:56
Pritariu išsakytoms mintims apie 7" pritaikomumą.

On 2012-10-24 12:14, pranZo wrote:
> nors is kitos puses - arba mobiliakas, arba 10".
> situ tai nelabai suprantu, kam jie reikalingi...

Čia optimizuota tiems, kurie iki šiol nesupranta, kam reikalingas plytos
dydžio mobiliakas kišenėje, kuris laiko bateriją vieną dieną :)

Pvz. man mobiliakas turi būti kuo lengvesnis, mažesnis ir bateriją
laikyti bent 4-5 dienas, dar geriau savaitę, o planšetė reikalinga tik
kaip kelioninio netbuko (notebuko) pakaitalas su navigacija. Todėl
akivaizdus noras rasti optimalų dydį, su kuriuo jau galima pakankamai
patogiai naršyti, naviguoti, bet kad panorėjus tilptų ir į švarko
kišenę. Nexus 7 ir panašūs aparatai idealiai tam tinka. iPad mini į
konkrečiai mano švarko kišenę konkrečiai netilptų, nes Nexus 7 yra kaip
"daktaro išrašytas" pagal dydį, o mini yra pastebimai platesnis ir
turėčiau su juo problemų. Dabar, gi, įsimetu Kindle 3 + Nexus 7 į
kabinamą ant kaklo piniginę, "ilgai grojantį" mobiliaką į kišenę ir
galiu keliaut kelioms dienoms net į tokias baisias vietas, kur nėra
elektros rozečių :)

O jei pirkti planšetę "namams" su tikslu lovoje inetą panaršyt, tai
savaime suprantama, reik tik apie 10" galvoti arba tenkintis turimu
išmaniuoju mobiliaku. IMHO.