Tema: Re: SATA greitis
Autorius: krx
Data: 2009-09-14 21:45:21
"Zose" <Nera@jokio.lt> wrote in message
news:h8h5jp$lh9$1@trimpas.omnitel.net...
> as apie eilini desktopa su XP, kuris restartinamas/shutdowninamas kasdien,
> sneku. large cache ijungtas, alia vistiek stabdis jaucias. nzn, realiai

Raktinis žodis - kasdien. Pas mane kompas keliauja pamiegoti su
standby/hibernate. Tokiu atveju spartinanti atmintis nepametama. Išjungiamas
pilnai, perkraunamas tik esant naujinimams ar kitais retais/nenumatytais
atvejais.

> nelabai ir gilinausi, 500mb ramo siais laikais kaip ir ne nuostolis.

Kaip kada ir kur :-)

> pasidariau kaip man greiciau ir ramus sedziu. ytariu neskaito jis visu
> 10k+ failiuku iskart, del to ir prasideda stabdinejimai, kai tik ka nors
> pakrutini. hardu greitis skaitinejant po kelis kb tikrai nera didelis.

Paprastai, jei RAM daug, iš konkrečių skirsnių MFT užsikraunamas bemaž
visas, nes mažos bylos telpa MFT klasteryje. Bet spėliot nesiimsiu, kaip kam
išeina, tas taip daro. Jei vartotojas pilnai žino savo poreikius ir prieigos
prie duomeų struktūrą, ar tai DB, ar bylų sistema ar dar kas ir pats
suderina sistemą pagal tai - labai puiku.