Tema: Re: SATA greitis
Autorius: krx
Data: 2009-09-08 14:10:08
Priklauso nuo to, ką veiki. Įprastu atveju normalios programos pačios gali
paiimti DAUG RAM, ir nenaudoti disko brūžinimo. Jei RAM išties daug pagal
jos aprovos lygį, tai swopą išvis gali išjungti (pastatyt ant 0). Tik jei
programos bus kreivai prašytos, tai jos leakins RAM'ą ir su laiku gali
išlūžti, kai swopas nors ir lėtai, bet dempferuoja tokį elgesį...