Tema: Re: SATA greitis
Autorius: krx
Data: 2009-09-09 20:26:05

> Esmė paprasta. On shutdown šiaip RAM disko imidžas įrašomas į hdd. Taigi
> visas FF cache atsiduria harde. SYSTEM ir USER %TMP% dirus išvalau, prieš
> shutdown, nes juos nafig į hardą dėt...

Manau, kad veikimo metu esminės įtakos neturėtų būti, jei FF patys procesai
turi sočiai RAM. Galbūt teoriškai, jei dažnai gesini FF ir paleidi per naują
(kas man rodosi truputį neprotinga), ir jausis kas. Gaunasi kaip ir
savotiškas "Ready-Boost'as", bet tik FF. Program Files/System32 gyventojų
tai niekaip neliečia.