Tema: Re: SATA greitis
Autorius: Zose
Data: 2009-09-13 00:59:21
as apie eilini desktopa su XP, kuris restartinamas/shutdowninamas kasdien,
sneku. large cache ijungtas, alia vistiek stabdis jaucias. nzn, realiai
nelabai ir gilinausi, 500mb ramo siais laikais kaip ir ne nuostolis.
pasidariau kaip man greiciau ir ramus sedziu. ytariu neskaito jis visu 10k+
failiuku iskart, del to ir prasideda stabdinejimai, kai tik ka nors
pakrutini. hardu greitis skaitinejant po kelis kb tikrai nera didelis.