Tema: Re: Reikalai su miesto bite
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-18 20:27:16
On 2021-02-18 19:31, Dainiushas wrote:
> šita žiū, o jei aš kieme prie tvoros į sniegą įsmeigiu kastuvą, o kažkas
> praeidamas gatvę jį pasiima - čia viskas normaliai, legalu?

Nu, kad situacija kiek kitokia. Tinkamesnis pavyzdys būtų, jei tu
nufotografuotum kaimyno kastuvą, kurį jis laikė savo kieme matomoje
vietoje, ir pakabintum tą foto kokiam viešam parkelyje kur kampe, o aš
prieičiau, nufotografuočiau tą foto ir nueičiau savo reikalais, o paskui
apie ją pasakočiau youtubėje, rodydamas atskirus tos foto fragmentus, iš
kurių net neaišku ar tai tikrai kastuvas ir kam jis priklauso :]