Tema: Re: Reikalai su miesto bite
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-17 02:00:44
Na tai nesena istorija, kai du žurnalistai, užsiimantys tiriamąja
žurnalistika, tiesiog nusipirko juodojoje rinkoje duomenų bazę ar jos
išrašą apie spec. tarnybų judėjimą, skrydžius, telefono išklotines, o
paskui susirinko ir kitus akivaizdžiai asmeninius duomenis, t.y. vardus
pavardes, gyvenamąsias vietas, telefonus, kuriais net jiems į namus
skambinėjo. Finale - išaiškinta kremliaus nuodytojų brigada ir istorija
nuskambėjo po visą pasaulį.

Formaliai žiūrint šių žurnalistų veiksmai irgi atitinka baudžiamosios
veikos požymius, bet kadangi jie yra žurnalistai ir jų veiksmai atlikti,
siekiant apginti viešąjį interesą, jiems niekas pretenzijų neturi, apart
pačių nuodytojų ir xuilo :]