Tema: Re: Reikalai su miesto bite
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-16 23:23:44
On 2021-02-16 21:02, ABLomas wrote:
> 1. Tas, kas neteisėtai stebėjo, fiksavo, perėmė, įgijo, laikė,
> pasisavino, paskleidė ar kitaip panaudojo neviešus elektroninius duomenis,
> baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki ketverių metų.

Tai netinka ne vienas punktas, net atmetus "žurnalistinio tyrimo" versiją.

Neteisėtai stebėjo? - Ne.

Fiksavo? - Ne.

Perėmė? - Ne.

Įgijo? - Ne. Bent jau nebuvo ne kalbos, jog jis juos nupirko. O
žurnalistui tai net ir nupirkimas nebūtų baudžiamas veiksmas.

Laikė? - Galima bandyti kabintis, bet kas yra "laikė"? Paėmė viešai,
pasižiūrėjo ir ištrynė. Čia jau "laikė" skaitosi? Aišku, teismui bus
aiškiau, bet mano galva čia tik labai pritempus. Ypač, jei po
žurnalistinio tyrimo, kai tik jie taps nereikalingi, jis juos ištrins.

Pasisavino? - Ne.

Paskleidė? - Ne. Tai kad buvo rodomos duomenų fragmentai be jokio
pririšimo prie konkrečių fizinių ar juridinių asmenų, nėra joks
"paskleidimas".

Ar kitaip panaudojo neviešus elektroninius duomenis? - Kaip kitaip?
Žurnalistinio tyrimo metu, kuriuo buvo siekiama apginti Viešąjį
interesą? Tsakant, sėkmės teisme...