Tema: Re: Reikalai su miesto bite
Autorius: ABLomas
Data: 2021-02-16 21:02:36
On 2021-02-16 20:44, Bronco wrote:
> Žurnalistinis tyrimas tai vadinasi, viskas legit.

Su screenshotų postinimu? Ne nu tai jo...

> Be to, jis ne pats pavogė tuos duomenis, o paėmė iš viešai prieinamos
> vietos ir pats jų nepaviešino.

Kad viešai prieinama, tai dar nereiškia, kad galima imt. Aš ne
teisininkas, skaitau paraidžiui:
http://www.infolex.lt/ta/66150:str198#

1. Tas, kas neteisėtai stebėjo, fiksavo, perėmė, įgijo, laikė,
pasisavino, paskleidė ar kitaip panaudojo neviešus elektroninius duomenis,
baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki ketverių metų.

Čia aišku galima bandyt kabint makaronus, kad "nežinojau, kad čia
nevieši", bet manau tuoj kiti atkraus malkų, kad asmens kodai yra
nevieša medžiaga, net jei viešai prieinamai padėta.
Prieš gan daug metų buvo tokia skylė, kuri pasidarė "viešai žinoma" -
paskui rezultate, kas exploitino (ne surado, o tiesiog pasinaudojo
viešai paskelbtu pažeidžiamumu) pratraukė. Ne visus aišku, tik tuos,
kuriuos surado :D
Bet faktas, kad "viešai padėta" != "bbd, galima imt ir daryt ką noriu".