Tema: Re: Padiskutuoikim: Radybos/lobis
Autorius: svyt
Data: 2015-08-08 20:31:30
Kad zinai ne juokai, dar paauglystej zaidem su granatos kapsule,
 senuose griuvesiusie norejom ostraukt zieda ir mest i duobe, tai
 istraukt zieda pavyko, bet atleist uzrakta ir mest ne vienas 15
 metis, net draugu akivaizdoje, neisdrysom (irgi bandziau, mintis
 kad vdrug iskris is ranku ant zemes).

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----