Tema: Re: Padiskutuoikim: Radybos/lobis
Autorius: Glebas
Data: 2015-08-07 11:13:40
>"Tomas"  parašė naujienų news:mq1oil$r0j$1@trimpas.omnitel.net...
>
>Kad reikejo neliesti - sutinku.
>Bet ish kitos puses - sprogmuo gulejo gulejo 70 metu ir staiga sprogo viena
>grazia diena. Ar yra tokiu atveju aplamai, ir ka reikia daryti, kad
>sprogtu?

Na nesu sprogmenų žinovas tikrai, bet, mano diletantišku supratimu, jis gali
sprogti ir vien nuo pajudinimo. Tikrinti ar klystu neturiu jokio noro :)

>Viena prisimenu - Birzhu centre apie 1980-uosius statybvietej kasant duobe
>sprogo aviacine bomba, visi langai aplinkui ishbyrejo. Bet tai nuo ko gi ji
>sprogo - ekskavatorininkas kaushu >gremzhe ir visaip kitaip klibino.
>Bishki mitas del to pavojingumo, kam cia tiek dramatizmo. Lektuvai buna
>irgi nukrenta, o su tom supuvusiom bombom jauciu panashi statistika.

Gal, nežinau.
Bet man būtų brangesnė mano sveikata nei manymas, kad nereikia dramatizuoti.
Tegu atvažiuoja išminuotojai ir padaro ką reikia, nes jie, skirtingai nuo
manęs, šiuo atveju žinotų ką daro