Tema: Re: Padiskutuoikim: Radybos/lobis
Autorius: Tomas
Data: 2015-08-07 12:33:23
Sutinku, tokiu variantu konstrukcijoj imanoma surasti, bet. Loterijoj ishlosht milijona irgi imanoma, gi pasitaiko, pasiseka zhmonems.
Konkreciai apie granatas prisiminiau, buna tokiu vaizdeliu koviniuose filmuose: herojus ishtrauke kaishti, bet del kazhko negali jos mest, kazhkokios aplinkybes - ir laiko dantis sukandes rankena, raumenys isitempe, prakaitas bega, akys krauju pasruva, itampa auga. Lyg ten reiketu jegos nors kiek, hehe, nu ar ne juokinga? Epizodas toks... sofos karzhygiu nerva pakutent. O tie teisiniai krashtutinumai - irgi tokio pacio lygio nesamone.