Tema: Re: Padiskutuoikim: Radybos/lobis
Autorius: Tomas
Data: 2015-08-07 10:44:15
Abu pavyzdzhius buvau rades kazhkada lietuvishkuose portaluose, nekolekcionuoju ash ju ir smulkiai nepamenu.
Gali buti kad ir tam zmogeliui viskas pasibaige be teismo, bet tai pirminis praneshimas zhiniasklaidoj buvo butent tokio pobudzio. O ir kuris noretu buti tampomas del kazkokios huinios?

Galiu papasakot pazhistamo istorija.
Praneshe apie negyva zhmogu, pamate ant kelio vazhiuodamas ir paskambino i policija.
Nebuvo nei sustojes, nei ishlipes, vairavo autobusa su ijungtu tachografu, vien taxa patikrinus, galima butu itarti, kad jis nei prie ko.
Tas negyvelis buvo nuzhudytas - uzhmushtas pagaliu, o tuparyli Mentai (butent Mentai, o ne pareigunai, Musarai zhodzhiu) ikale jam priemone niekur neishvykti menesi ar keleta (o jis - dalneboiscikas), eme dnr pavyzdzhius, tampe po apklausas, ir stabiliai lenke link to, kad "cia greiciausiai tu uzhmushei?"
Paskui kai viskas baigesi (surado zhudika debila kazkoki), Mentai dar pasake jam  - "ti tik dziaukis, kad dar priesh tave kita liudininke jau buvo paskambinus ir praneshus apie kuna".