Tema: Re: Paskolos sauktiniams
Autorius: Bronco
Data: 2015-04-07 23:13:19
On 2015-04-07 15:19, CodeC wrote:
> nzn. siaip tik abstrakciai mastau - jei jau valstybej vyksta tokio lygio
> pokyciai, tai kazkaip reiktu solidariai kaip valstybei juos ir 'nesti',
> o ne krauti kazkam vienam. sauktiniu 'islaikymas' ir turetu buti
> valstybinio lygio, globalus, per mokescius, istatymus ir t.t. jeigu jau
> nusprendem, kad mums ju reikia. nes kitaip, tai man panasu i vergu
> gaudyma afrikoj.

Kai valstybė keičia "žaidimo" taisykles, jos neturėtų galioti laike
atgal. T.y. iki minėtų taisyklių (įstatymų) įsigaliojimo tokie
šauktiniai arba atleidžiami nuo prievolės, arba valstybė dengia
susidariusius nuostolius. Kadangi karo (dar) nėra, ekonomiškai tikslinga
būtų tokius asmenis atleisti nuo šios prievolės. O visi kiti, kurie
prisiėmė įsipareigojimus būdami šauktinių amžiaus po minimos datos, jau
neša patys atsakomybę už pasekmes, jei jie būtų pašaukti į kariuomenė.
Faktiškai bankai patys įvertins rizikas dalinant paskolas šauktinių
amžiaus jaunuoliams ir ši problema išnyks savaime.