<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">Kiek galima šitas nesąmones kartoti?
Nuraminimui pasakysiu, kad pagal naują KET redakciją tokio painaus
punkto nebeliks, tad nebesiginčykite lygioje vietoje.<br>
<span style="font-size:11.0pt"><br>
</span>Čia siūloma nauja redakcija: <font size="2"
face="sans-serif"><a moz-do-not-send="true"
href="http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n">http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n</a></font><br>
<blockquote><span style="font-size:11.0pt">6<s>6</s><b>0</b>. <s>Jeigu
eismas intensyvus ir
reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą
kelio pusę, dviračio
vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį
vesdamas dviratį,
nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms</s> </span><b><span
style="font-size:11.0pt">Dviračio vairuotojui, važiuojančiam
važiuojamąja
dalimi, prireikus </span></b><b><span
style="font-size:11.0pt">pasukti į kairę,
apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę</span></b><b><span
style="font-size:
11.0pt">, rekomenduojama nulipti nuo dviračio </span></b><b><span
style="font-size:11.0pt">ir kirsti važiuojamąją dalį
vedantis dviratį, jei
eismo sąlygos to reikalauja</span></b><span
style="font-size:11.0pt">.</span><br>
<span style="font-size:11.0pt"></span></blockquote>
<span style="font-size:11.0pt"><br>
</span>Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai,
bet ką jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta
pataisyti žmoniškai.<br>
MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne į
KET.<br>
<br>
Aras rašė:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:lkg86j$ak4$1@trimpas.omnitel.net" type="cite">
<pre wrap="">Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį apibrėžimą patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui, norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą kelio pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute.
"monaxas" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt"><sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt></a> wrote in message <a class="moz-txt-link-freetext" href="news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net">news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net</a>...
</pre>
<blockquote type="cite">
<pre wrap="">tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios dalies
susikirtimo sankryžoje, ką
"Aras" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:nera@nera.nera"><nera@nera.nera></a> wrote in message
<a class="moz-txt-link-freetext" href="news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net">news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net</a>...
</pre>
<blockquote type="cite">
<pre wrap="">Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią (pagal KET
66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti ir varytis
dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo irgi gali
nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną.
Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...
66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar
pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir
kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms
transporto priemonėms.
"Bronco" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:TRINTI_bronco.mail@gmail.com"><TRINTI_bronco.mail@gmail.com></a> wrote in message
<a class="moz-txt-link-freetext" href="news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net">news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net</a>...
On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
</pre>
<blockquote type="cite">
<pre wrap="">Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas dviratininkas. Dėl ko?
Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per perėją, o
užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka lengvai
susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
</pre>
</blockquote>
<pre wrap="">
Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei auto
stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją pėstieji, o aklas
dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje schemoje auto
ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į sankryžą. Auto
privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada praleist
pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į dešinę
manevrą.
</pre>
</blockquote>
</blockquote>
<pre wrap="">></pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>