Tema: Re: GPM deklravimo istaigos
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-05-02 23:45:25
telefonine konsultacija, tai cia aisku, kad nieko verta. Bet kalbam apie
rastiska konsultacija adresuota asmeniskai uzklausiusiam mokesciu moketojui.
Tokia konsultacija galioja tik tam moketojui. Duosiu pavyzdi. Pagal
nusistovejusia praktika ir viesa VMI isaiskinima PVM nuo imoneje perkamo
geriamo vandens (buteliais) atskaityti (grazintis is biudzeto ar mazinti
moketino PVM) negalima, t.y. jis patenka i sanaudas. Taciau imone, kurioje
dirbau, per berods trecia uzklausa tuo paciu klausimu, sugebejo gauti VMI
atsakyma, kad taip, PVM nuo vandens atskaityti visgi galima. Ir viskas,
turint toki isaiskinima VMI per joki teisma negales issimusti sito
susigrazinto PVM. Ji tik tegales pakeisti savo isaiskinima, kai tarkim vyks
patikrinimas, bet naujas isaiskinimas galios tik nuo to momento i ateiti.
Pasikartosiu, kad tai galios tik tai konkreciai imonei, o ne abstrakciam
mokesciu moketojui.

On 2014-04-30 22:42, skaitytojas wrote:
> Siaip jei turi is VMI butent tau asmeniskai adresuota
> isaiskinima, tai VMI tave tikrindama juo ir vadovausis, nesvarbu, kad ju
> nuomone isaiskintu klausimu galejo jau ir pasikeisti per ta laika.

Viskas logiska. Konsultantas turi pareiga saziningai atlikti savo darba,
bet suklysti jis tikrai turi "teise". Neklysta tik nieko nedarantys.
Bet. Ar konsultanto klaidingas aiskinimas atleidzia nuo mokestiniu
isipareigojimu? Atleidzia? O tada kas juos turi ivykdyti vietoj paties
mokesciu moketojo? Kazkas kitas? Nesamone.

O tas klaidingas VMI paaiskinimas gali buti tik geru pretekstu
delspinigiu neskaiciavimui, nes "patys suklaidinot, tai malonekit ir
protinga termina delspinigiu man neskaiciuoti". Bet mokescius vis tiek
reiks susimoketi paciam mokesciu moketojui.

Jei butu taip, jog suklydai patardamas, tai dabar pats ir susimokek, tai
niekas nemokamu patarimu niekam nedalintu :) Cia tas pats kas advokatui
nemoketi uz darba, jei jis neislose tavo bylos, nes, gi, jis pats
patare, jog verta bylinetis.