Tema: Re: GPM deklravimo istaigos
Autorius: Bronco
Data: 2014-05-01 16:31:30
On 2014-04-30 22:42, skaitytojas wrote:
> Siaip jei turi is VMI butent tau asmeniskai adresuota
> isaiskinima, tai VMI tave tikrindama juo ir vadovausis, nesvarbu, kad ju
> nuomone isaiskintu klausimu galejo jau ir pasikeisti per ta laika.

Viskas logiška. Konsultantas turi pareigą sąžiningai atlikti savo darbą,
bet suklysti jis tikrai turi "teisę". Neklysta tik nieko nedarantys.
Bet. Ar konsultanto klaidingas aiškinimas atleidžia nuo mokestinių
įsipareigojimų? Atleidžia? O tada kas juos turi įvykdyti vietoj paties
mokesčių mokėtojo? Kažkas kitas? Nesąmonė.

O tas klaidingas VMI paaiškinimas gali būti tik geru pretekstu
delspinigių neskaičiavimui, nes "patys suklaidinot, tai malonėkit ir
protingą terminą delspinigių man neskaičiuoti". Bet mokesčius vis tiek
reiks susimokėti pačiam mokesčių mokėtojui.

Jei būtų taip, jog suklydai patardamas, tai dabar pats ir susimokėk, tai
niekas nemokamų patarimų niekam nedalintų :) Čia tas pats kas advokatui
nemokėti už darbą, jei jis neišlošė tavo bylos, nes, gi, jis pats
patarė, jog verta bylinėtis.