Tema: Re: Hipotekos peremimas
Autorius: ManXP
Data: 2014-04-29 16:41:51
Zuiki, reikia dar komentaru.

Tarkim situacija ta pati - tu man skolingas pinigu, kuriu tu neturi, taciau
koks nors Antanas yra skolingas tau (tavo naudai ikeistas jo NT). Kadangi as
esu labai piktybinis, tu man nenori moket is principo, tai vat idomu ka pats
darytum, kad savo pinigus is Antano atgautum, o as likciau be savo skolos?

Nes kol kas sugalvojom tokias situacijas:

1. Tu itari, kad as eisiu pas anstoli, kad arestuotu tavo turtine teise
(t.y. Antanas noredamas atgaut savo ikeista NT tures sumoket ne tau, o man).
Todel dar pries tai hipoteka isregistruoji ir su Antantu pasirasai
vekselius. Aisku, cia jau rizika, kad Antanas tave gali sugalvot ispist
pasidarydamas ubagu, kuris vekseliu apmoket negali?

2. Kai as kreipiuosi i antstoli, kad Antanas pinigus sumoketu ne man, o tau,
is kazkur islenda Vasia ir atnesa antstoliui popieriu (pasirasyta tarp taves
ir Vasios), kad tu savo reikalavima i Antano skola esi perleides Vasiai.
Tokiu atveju antstolis reguliuot Vasios ir Antano tarpusavo santykiu jau
negali? Gali tik uzdraust, kad Vasia gaves pinigus is Antano juos sumoketu
tau? Tada Vasia ir Antanas pasiraso sutarti, kad skola grazinta, hipoteka
isregistruojama, Vasia tau visa suma paduoda grynais (pasiimdamnas sau
kazkok atkata uz paslauga) ir tuo istorija baigiasi?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ejo cia vieni tokie - dabar zuikiai miske ant kryziaus tik myza....

"ManXP"  wrote in message news:ljj204$sd2$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai zadejai atvezt skola, o paskui prasidejo....... Tai eisiu pas
antstoli su FB chat log'u :)