Tema: Re: Hipotekos peremimas
Autorius: ManXP
Data: 2014-04-26 18:04:32
Ir dar vienas toks klausimas del hipoteku iskilo.

Pvz as tau X metu laikotarpiui paskolinu 100k, o tu man ikeiti 500k NT
vertes turta. Po kokio pusmecio sugalvoji kokius 90k grazint, grazinima
iforminam pas notara. Tai gaunasi, kad hipoteka kaip ir kabo ant 10K? Bet
vat dar po pusmecio sugalvoji, kad tau vel reikia tu 90k, ir as tau juos vel
duodu. Pas notara nieko neforminam, tiesiog tarpusavy pasirasom sutarti (nes
hipoteka esame jau iregistrave), ir tu man vel skolingas 100k.

Bet paaiskeja, kad tu kazkam dar buvai skolingas limona, ir ant tavo NT
uzdeda aresta (o gal reiketu sakyt priverstine hipoteka). Tai dabar gaunasi,
kad pardavus tavo 500k vertes turta, as atgausiu tik 10k vietoj 100k, o 490k
nueis antram kreditoriui?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Jeigu netures irodymu, kad tai apsimestinis sandoris - taip.

"ManXP"  wrote in message news:ljggk2$8ra$1@trimpas.omnitel.net...

Ir dar - jeigu hipoteka isvis isregistruojama (t.y. skola padaroma kaip
pilnai grazinta) kad ir valanda pries vykdomo rasto isdavima, tai B atgaut
savo litus speju tas pats kaip gaudyt veja laukuose?