Tema: Re: Hipotekos peremimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-04-26 23:16:02
Pasimeciau matematikoj jau, bet lygtai teisingai aiskini :). Tik kodel jau
butinai mano pardavinejam?

"ManXP"  wrote in message news:ljh3q2$eov$1@trimpas.omnitel.net...

Proporcingai, tai santykiu 1:10? Nes tu man skolingas 100k, o kazkam 1 mln?
Tai gausis taip, kad jeigu antstolis parduoda tavo NT, as iskart atgaunu 10k
(kurie kabo ant hipotekos), o likusius 490k dalinames 1:10, t.y. as gaunu
49k, o kitas kreditorius kas liko?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

"ManXP"  wrote in message news:ljghu0$9c2$1@trimpas.omnitel.net...

>Pvz as tau X metu laikotarpiui paskolinu 100k, o tu man ikeiti 500k NT
>vertes turta. Po kokio pusmecio sugalvoji kokius 90k grazint, grazinima
>iforminam pas notara. Tai gaunasi, kad hipoteka kaip ir kabo ant 10K?

Taip.

>Bet vat dar po pusmecio sugalvoji, kad tau vel reikia tu 90k, ir as tau
>juos vel duodu. Pas notara nieko neforminam, tiesiog tarpusavy pasirasom
>sutarti (nes hipoteka esame jau iregistrave), ir tu man vel skolingas 100k.

Taip. 90 tukstanciu be hipotekos ir 10 tukstanciu su hipoteka.

>Bet paaiskeja, kad tu kazkam dar buvai skolingas limona, ir ant tavo NT
>uzdeda aresta

Du areštus - tavo ir kito kreditoriaus.

> (o gal reiketu sakyt priverstine hipoteka). Tai dabar gaunasi, kad
> pardavus tavo 500k vertes turta, as atgausiu tik 10k vietoj 100k, o 490k
> nueis antram kreditoriui?

490 tukstanciu, jeigu tu kreipsies su vykdomuoju rastu del 90 tukstanciu bus
padalinta proporcingai tarp taves ir kito kreditoriaus.