Tema: Re: suklaustojau savo gyvenimo aprasyma, kas man gresia?
Autorius: svyt
Data: 2009-03-30 13:59:36
paprastai jei ateina zmogus jis ateina kazkurioje srityje, pvz mano
transporto imonele, reikia varuotojo- pateikia sarasa ex darbovieciu, kaip
taisykle vienoj ar kitoj randu kad ten dirba koks pazystamas ir paskambinu
jam- kaip ten toks ir toks dirbo, visai nebutina skambinti direktoriui, kaip
tik kokia valytoja ar sekretore daugiau ir teisingiau pasakys.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.