Tema: Re: suklaustojau savo gyvenimo aprasyma, kas man gresia?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-03-23 17:03:15
pamenu pas mus isidarbino bicas, kuris dare pardavimus. Tikraja to zodzio
prasme. Tuo metu jis mokesi. Kai firma pletesi ir t.t. ir panasiai,
personalas "apsiziurejo", kad daugiau nei apie 20% darbuotoju neturi jokiu
duomenu apie ju mokslus ir pan. Nu jis buvo tarp ju ir tada paaiskejo, kad
jis mokesi, mokesi, bet taip ir nebaige, nes daug dirbo. Taigi jis pas mus
dare pardavimus ir kai jis spjoves, del kazkokios pasikeitusios imones
politikos isejo, dar puse metu visi puse lupu skalambijo, kad isejo
pardavimu specas. Siais laikais diplomas ne viskas, liezuvis ir pazintys,
platus draugu ratas yra viskas, nu bent pardavimuose.