Tema: Re: suklaustojau savo gyvenimo aprasyma, kas man gresia?
Autorius: Robertas
Data: 2009-03-24 15:09:51
Anita wrote:
> nepriimu i darba tokiu, kurie nesako, kur dirba :)
> elementarno, vatson/

elementarno vatson, buna, kad pasako zmogus kur dirba (vis dar dirba), o
koks asilo galva paima ir paskambina paklausti i esama darboviete kaip
darbuotojas nes cia pas mus atejo i pokalbi. Kaip manai koks paskui
esamo darbdavio poziuris i toki darbuotoja ? Todel ir nesako kaikuie
zmones kur dabar dirba.