Tema: Re: suklaustojau savo gyvenimo aprasyma, kas man gresia?
Autorius: Bangis
Data: 2009-03-24 15:40:46
Bet sutik, kad yra noras suzinoti apie ta zmogu ne tik is jo paties, bet ir
is 3ciuju asmenu? O tai kad esamas darbdavys pradeda keistai ziureti, tai
arba ieskantis darbo zmogus yra pats dar keistesnis (nes juk niekas netrukde
su esamu darbdaviu pasneketi apie bites, ir apie tai ko norisi, pries
puolant ieskotis kito darbo), arba tai tik dar  viena priezastis ieskotis
kito darbo.
--
Bangis