Tema: Re: del mamyciu
Autorius: lasaZ
Data: 2009-03-28 09:09:42
> Vis vien tie pinigai yra sumoketi tu paciu mamu. Na, gal ne visai tu
> paciu, gal kitu mamu, ar kitu tevu. Taciau, lyginti tai su Valdovu
> rumais, nu atsiprasau. Ten chebra atsiimineja babkes, kuriu visai
> nemokejo.

ir ten ir ten pinigai yra mokesciu moketoju, ir skirtumo nera ar vagia PVM
sukciai per fiktyvias bendroves, ar plauna statybininkai ar mamytes
uzsikelia alga del didesnes pasalpos. Is kitos puses reiketu maziau kreipti
demesio i spaudos pezalus apie valdovu rumus, nes jei viskas taip butu
p...nama i kaire ir desine, tai ko gero toliau pamatu tiesiog nebutu buve is
ko nueit. Kadangi pats nemazai zinau apie VEKS veikla, tai spaudoje
besirodancios nesamones ir "skandalai" apie VEKS kaip minimum stebina ir
uzduoda klausima "kam tai reikalinga". Netgi Vilkaitis yra spaudai suteikes
melagingos informacijos, jei pameni apie rotuses ledo renginio vedeju
honorara (ten kur kilo skandalas tipo po 25.000 honorarai uz 2 valandu
renginio vedejo darba), nors is tiesu skaiciai dokumentuose ir ismokose
visiskai kitokie. Bet kai skandalo reikia o nera is ko jo daryt - ji spauda
arba jo iniciatoriai sugalvoja. Lygiai taip pat man viskas atrodo apie
valdovu rumus. Todel nebeskaitau jokios lietuviu spaudos. Atsibodo. Gerai
kai per telika rodo BBC/CNN, o masinoje veikia BBC World Service Radio :)

lasaZ