Tema: Re: del mamyciu
Autorius: Blynas
Data: 2009-03-22 08:53:17
Vat man irgi atrodo, kad sunkiai prisiknisti galima. Suprantu, kai ten kažkokį bičą susėmė, kuris tik nėščias įdarbindavo fiktyviai, o paskui dar lyg ir nemokėjo pinigų moterims, tai jos pačios jį pridavė. Viskas aišku - yra liudininkai, yra mastai, t.y. tokių moterų vienoj kontoroj labai didelis procentas. Gal dar suveiktų, jei moteris gavo 800, nėščia jau 8000, o pagimdžius vėl 800. Bet jei gavo 800, paskui 4000 ir paskui išėjo iš tos darbovietės, o po poros metų įsidarbins jau kitoj kontoroj už 1000, tai sunkiai randu prie ko prikibt.