Tema: Re: del mamyciu
Autorius: lasaZ
Data: 2009-03-28 09:03:29
> idomu butu suzinoti skaicius.

statistikoje tikrai nerasim kiek pinigu buvo isplauta valdovu rumu statyboje
(negi tu sventai tiki ka spaudoje peza ir kad 100% pinigu eina i kaire?) nei
kiek pinigu mamytes nusvilpe is biudzeto. Bet mamyciu reiskinys egzistavo
labai seniai, daug seniau nei valdovu rumai.

> o is kitos puses, zinai, man maziau skauda sirdi, jei tie pinigai nueina
> musu tautos mazyliu maisteliams ir pampersams stambiu mastu, nei kad eina
> milijonai stambiu mastu i viena kisene.

mazai tiketina kad maisteliui ir pampersam - jiem uztektu ir neuzkeltos
algos dydzio pasalpos.

> Jei jau taip pradesim per teismus p..sti savo mamytes, tai tada jau is vis
> nx.

manau sveika butu jas pa..isti, nes dabar net auksciausio teismo teisejai
svarsto ar vogti is biudzeto yra nusikaltimas, nes taip lengva tuos pinigus
pasiimt. Visgi tvarka yra tvarka, jomajo, kodel gi tureciau is savo mokesciu
selpti geriau pagyvent uzsinorejusius?