Tema: Re: del mamyciu
Autorius: Jonas
Data: 2009-03-21 12:04:29
tikslas suprantamas ir niekas nenori apsimetineti, taciau ar ne tokia sodros
paskirtis ir yra - moketi ismokas. Juk viskas daroma istatymu ribose.
Kodel "apgaule pasipelnyti"? Juk jei dabar jau pripazystama, kad yra
netobuli istatymai ir "pasipelnymas" vykdomas ju nepazeidziant, kame saknys?
Kas man draudzia steigti "laisvo oro direktoriaus pareigybe"? Suprantu, jei
butu straipsnis draudzianti gauti is sodros daugiau nei sumokejai :) nu bet
taciau. Sitam reikalui sodra yra ivedusi lubas, teisingai pamenu ismoka
negali buti didesne nei 6-7klt/men. Va tau ir saugiklis nuo "neprotingu"
algu.
Tokiu paciu principu galima butu pasakyti, kad tau nepriklauso didesne
pensija, nes pries pat pensija tu sodrai sumokejai savanoriskai n kartu
daugiau, nei tavo vidutinis atlyginimas. Ir visai nesvarbu, kad tuo metu tu
pradejai nuosava versla ir tau sekesi puikiai. Gali buti apkaltintas
sukciavimu. Tokiu pavyzdziu galima prisigalvoti begalybe. Kuo zmones kalti
,jei yra tokie istatymai?