Tema: Re: dėl skyrybų
Autorius: bankelis
Data: 2009-03-18 14:09:08
kazkas cia man ne visai aisku. Kaip ten skyrybu sutarty surasyta - per puse
dalinot visa turta, buta, firma ir t.t.? vadinas, tau priklauso puse buto,
puse firmos ir tt. Nesvarbu kad ji tada buvo 0 litu, vistiek puse nulio tavo
yra, juolab dabar gal jau ir nebe nulis. Faktiskai gali eit pas ex ir sakyt,
kad atiduotu tavo pelno/nuostoliu dali uz du metus.

Va jei skyrybu sutarty parasyta kad dalinat per puse, tu savo puse nulio jai
atiduodi ir firma pasidaro jos vienos, tada kitaip. Analogiskai, jei butas
per puse, ir tarkim zmona tau sumoka 8000, tada tu takeli i ta buta
pamirsti.