Tema: Re: dėl skyrybų
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-18 12:39:26
Nu teorine galimybe yra, bet prie Pjero aiskinimo painumo sunku ka ir
patart, ka jam daryt su savo ex-Malvina. Skirybu sutartyje turetu buti
nurodyti visi poros kreditoriai. Jeigu draugas ish kurio skolintasi pinigu
nenurodytas, teoriskai galima reikalauti, kad ir shi skola butu pripazinta
bendra. Cia mazai shansu aisku. Dar maziau sansu irodyti, kad paskola buvo
butent imones veiklai (bet galima, pavyzdziui draugo parodymai, faktines
aplinkybes, kad gauta suma ishkart buvo inesta i imones saskaita ir pan.).
Bet visam sitam reikalaui reikia zinoti daugiau detaliu bei praejusiu
terminu.